Vriend, machine, redder: alles over robots.

Het nieuwe driven magazine van maxon is er!

Mensen en robots zullen de komende jaren steeds dichter tot elkaar komen. In het huishouden en bij het werk. Maar hoe zal dit samenleven er concreet uitzien? En wat zijn daarbij de technische uitdagingen? Het nieuwe driven magazine van maxon motor geeft daarop antwoord.

•  Robots zijn in opkomst

ECX

Robots zijn in opkomst. En de taken die ze voor hun rekening nemen worden steeds complexer: Pepper, de kleine communicatierobot, herkent onze stemming en reageert daarop. Kleine industrierobots werken hand in hand met mensen en nemen hun omgeving waar, zodat ze niet tegen elkaar op kunnen botsen. Deze en andere voorbeelden vindt u per direct in de nieuwste uitgave van driven, het klantenmagazine van maxon.

Bovendien leest u meer over de besturing van assen in de robotica en welke DC-motoren en besturingen daarvoor bijzonder geschikt zijn. U krijgt ook inzicht in de wetenschap van de robotethiek. driven is daarnaast gewijd aan een rolstoel die trappen op kan lopen en zet uiteen, waarom maxon nu in de e-Bike wereld is vertegenwoordigd.

Nu bestellen of downloaden

driven verschijnt als tablet-magazine in het Duits en Engels en kan gratis worden gedownload – in de App Store, via Google Play Store en in de Windows App Store. Heeft u liever een gedrukte uitgave? Bestel dan nu gratis uw persoonlijke exemplaar.

Meer informatie op: magazine.maxonmotor.com.

Terug naar het nieuwsoverzicht

maxon motor benelux bv